Media Markt ile yaşadığım sorun

neos11

Üye
Katılım
26 Kasım 2024
Konular
12
Mesajlar
165
Tepkime puanı
171
Sevgili arkadaşlar bir konuda size uyarıda bulunmak istiyorum. Sakın media marktan alışveriş yapmayın. Son alışverişinde iade sürecinde çirkin yüzlerini müşteriye değer vermediklerini hatta yüzüme telefon kapatan sözde yetkilileri ile karşılaştım. Çok dayatmacı ciddiyetten ve sorun çözmekten uzak yalan söyleyen bir firma şu an genel müdürden başlayarak tüm yöneticileri ve ekipleri müşteri odaklı değil kar odaklı. Almanya ile iletişim kurdum umurlarında bile değil o kadar bozulmuş bir firma.

Mağdur olmamak bu tarz müşteriyi mağdur eden firmadan alışveriş yapmayın. Boşuna sinirlenip üzülüyor insan. İçini çok iyi bilen biri olarak bu firma ülkemizden gitmesi yakındır bir çok insanı mağdur ediyor. Üç beş fazla olsun başka yerlerden alışveriş yapın zaten media marktın fiyatlarıda uygun vs değil cazip değil.
Sonuç olarak uzak durun media markttan.
 
Aldığım bir ürün arızalı çıktı iade için hemen kargoya verdim aynı gün. Para iadesi istedim kayıtı bu yönde açtım. Ellerine ertesi gün ulaştı. 8 gün beklettiker sonra servise 12 gün sonra göndermişler bunlara itiraz ettim kayıtlar oluşturdum. Aldığım ürün saç kesme makinesi idi power tuşuna basınca çalışmıyordu fabrikasyon arızalı. Serviste pili değişmiş media markt bu şekilde hiç kullanmadığım ürünü tamir edilip gönderdi itiraz edip ısrarla yönetici yetkili görüşme talebinde ismini saklayan aslında depo sorumlusu bir kişi beni aradı hijyen ürünleri iade alamayız dedi. Dedimki bu ürün fabrikasyon hatalı ayıplı mal ayıplı hiizmet Siz benden onay almadan hatta 8 gün neden ürünü elinizde beklettiniz dedim cevap veremedi ismini sorduğum anda telefonu kapadı. Hemen kayıtlar oluşurdum. Bu arada ben sektör içinde bir çok üst düzey görevde olan yöneticileri tanıtım. Media marktında 7 sene öncesine kadar tüm üst düzey yöneticileri ile iritbat halindeydim . Satürn geldikten sonra işler bozuldu media marktta son bu dönemde ekip yöneticiler değilşti. Şu ankiler tamamen yetersiz aynı amazonun lu anki hali gibi amazonda rezalet durumda ilk geldiği zamanki gibi değil iyi yöneticileri ayrıldı iç karışıklık yaşıyorlar bir çok mağdur müşteri yaratıyorlar amazonuda önermem artık.
Media narkt Almanyaya hatta Almanyanın Tahkim başkanına bizdeki hakem heyetleri başkanını gibi ona yazdım. Şu an bizlik bir durum değil dedi haklı olarak ama konuyu bildiğim iyi oldu dedi. Media markt Almanyadan yanıt hala alamadım ceo yardımcıları vs zaten oradada insanlar memnun değiller artık. Kaliteli iletişim kurabilecek yetkili yok.

Hepsi burada ve n11 tek geçerim harikalar. Trendyol kötüdür sizi satıcı ile başbaşa bırakır.

Uzun lafın kısası tecrübeli bilinçli bir kişi olarak media markttan bir daha alışveriş yapmam.( o kadar üst seri ürünler alan biriyimki hiç bir anlamaı yokmuş ). Sizleride bilgilendirmek istedim karşımızda müşteri bilinci olmayan bir media markt var. Saygılar.
 
Geçmiş olsun üzüldüm :(
 
Aldığım bir ürün arızalı çıktı iade için hemen kargoya verdim aynı gün. Para iadesi istedim kayıtı bu yönde açtım. Ellerine ertesi gün ulaştı. 8 gün beklettiker sonra servise 12 gün sonra göndermişler bunlara itiraz ettim kayıtlar oluşturdum. Aldığım ürün saç kesme makinesi idi power tuşuna basınca çalışmıyordu fabrikasyon arızalı. Serviste pili değişmiş media markt bu şekilde hiç kullanmadığım ürünü tamir edilip gönderdi itiraz edip ısrarla yönetici yetkili görüşme talebinde ismini saklayan aslında depo sorumlusu bir kişi beni aradı hijyen ürünleri iade alamayız dedi. Dedimki bu ürün fabrikasyon hatalı ayıplı mal ayıplı hiizmet Siz benden onay almadan hatta 8 gün neden ürünü elinizde beklettiniz dedim cevap veremedi ismini sorduğum anda telefonu kapadı. Hemen kayıtlar oluşurdum. Bu arada ben sektör içinde bir çok üst düzey görevde olan yöneticileri tanıtım. Media marktında 7 sene öncesine kadar tüm üst düzey yöneticileri ile iritbat halindeydim . Satürn geldikten sonra işler bozuldu media marktta son bu dönemde ekip yöneticiler değilşti. Şu ankiler tamamen yetersiz aynı amazonun lu anki hali gibi amazonda rezalet durumda ilk geldiği zamanki gibi değil iyi yöneticileri ayrıldı iç karışıklık yaşıyorlar bir çok mağdur müşteri yaratıyorlar amazonuda önermem artık.
Media narkt Almanyaya hatta Almanyanın Tahkim başkanına bizdeki hakem heyetleri başkanını gibi ona yazdım. Şu an bizlik bir durum değil dedi haklı olarak ama konuyu bildiğim iyi oldu dedi. Media markt Almanyadan yanıt hala alamadım ceo yardımcıları vs zaten oradada insanlar memnun değiller artık. Kaliteli iletişim kurabilecek yetkili yok.

Hepsi burada ve n11 tek geçerim harikalar. Trendyol kötüdür sizi satıcı ile başbaşa bırakır.

Uzun lafın kısası tecrübeli bilinçli bir kişi olarak media markttan bir daha alışveriş yapmam.( o kadar üst seri ürünler alan biriyimki hiç bir anlamaı yokmuş ). Sizleride bilgilendirmek istedim karşımızda müşteri bilinci olmayan bir media markt var. Saygılar.
Dostum Adem Helvacı benzer konularda oldukça tatmin edici bilgiler paylaşıp yol gösteriyor. Kendileri tüketici hakem heyeti yetkilisi ve tüketici hakları konusunda çok değerli paylaşımlarda bulunuyor. Üstelik tüketici, marka ve satıcı korumadan. Son derece gerçekçi eleştiriler yapıyor. Videolarını izler ve kendisine ulaşırsanız konu hakkında fikir vereceğinden kuşkum yok. Ne yazıkki kötü niyetli satıcı ve üreticilere karşı vatandaş son derece çaresiz. Geçmiş olsun.Saygılar.
 
Dostum Adem Helvacı benzer konularda oldukça tatmin edici bilgiler paylaşıp yol gösteriyor. Kendileri tüketici hakem heyeti yetkilisi ve tüketici hakları konusunda çok değerli paylaşımlarda bulunuyor. Üstelik tüketici, marka ve satıcı korumadan. Son derece gerçekçi eleştiriler yapıyor. Videolarını izler ve kendisine ulaşırsanız konu hakkında fikir vereceğinden kuşkum yok. Ne yazıkki kötü niyetli satıcı ve üreticilere karşı vatandaş son derece çaresiz. Geçmiş olsun.Saygılar.
Tanıyorum kendisini çok değerli yardımsever nadir insanlardan.

Ben Ticaret Bakanlığı Tüketici Koruma Başkanlığ ile yıllardır iletişim kurmuş bir çok konuda geri bildirim yapmış , kanunları çok iyi bilen, hakkını söke söke alan, mağdur eden tarafa ağır yaptırım cezaları verdiren ( haklı olarak somut delilleri sunarak) bir tüketiciyim. Media marktan zaten hakem heyetine vereceğim benim asıl amacım ağır yaptırım uygulanmasını sağlamak o nedenle Almanya ile de iletişime geçtim.

Beni üzen kaliteli hizmet sunan firmaların bizim ülkemizde sözde yöneticiler kibirili yöneticilerle rezil hizmet sunması buna itiraz ettim her zaman. Amazon Türkiyede kötü ilk geldikleriyle alakaları yok. Sadece amazonun herşeye rağmen fiyat avantajı var tercih edilebiliyor bazen.
 
Aldığım bir ürün arızalı çıktı iade için hemen kargoya verdim aynı gün. Para iadesi istedim kayıtı bu yönde açtım. Ellerine ertesi gün ulaştı. 8 gün beklettiker sonra servise 12 gün sonra göndermişler bunlara itiraz ettim kayıtlar oluşturdum. Aldığım ürün saç kesme makinesi idi power tuşuna basınca çalışmıyordu fabrikasyon arızalı. Serviste pili değişmiş media markt bu şekilde hiç kullanmadığım ürünü tamir edilip gönderdi itiraz edip ısrarla yönetici yetkili görüşme talebinde ismini saklayan aslında depo sorumlusu bir kişi beni aradı hijyen ürünleri iade alamayız dedi. Dedimki bu ürün fabrikasyon hatalı ayıplı mal ayıplı hiizmet Siz benden onay almadan hatta 8 gün neden ürünü elinizde beklettiniz dedim cevap veremedi ismini sorduğum anda telefonu kapadı. Hemen kayıtlar oluşurdum. Bu arada ben sektör içinde bir çok üst düzey görevde olan yöneticileri tanıtım. Media marktında 7 sene öncesine kadar tüm üst düzey yöneticileri ile iritbat halindeydim . Satürn geldikten sonra işler bozuldu media marktta son bu dönemde ekip yöneticiler değilşti. Şu ankiler tamamen yetersiz aynı amazonun lu anki hali gibi amazonda rezalet durumda ilk geldiği zamanki gibi değil iyi yöneticileri ayrıldı iç karışıklık yaşıyorlar bir çok mağdur müşteri yaratıyorlar amazonuda önermem artık.
Media narkt Almanyaya hatta Almanyanın Tahkim başkanına bizdeki hakem heyetleri başkanını gibi ona yazdım. Şu an bizlik bir durum değil dedi haklı olarak ama konuyu bildiğim iyi oldu dedi. Media markt Almanyadan yanıt hala alamadım ceo yardımcıları vs zaten oradada insanlar memnun değiller artık. Kaliteli iletişim kurabilecek yetkili yok.

Hepsi burada ve n11 tek geçerim harikalar. Trendyol kötüdür sizi satıcı ile başbaşa bırakır.

Uzun lafın kısası tecrübeli bilinçli bir kişi olarak media markttan bir daha alışveriş yapmam.( o kadar üst seri ürünler alan biriyimki hiç bir anlamaı yokmuş ). Sizleride bilgilendirmek istedim karşımızda müşteri bilinci olmayan bir media markt var. Saygılar.
Mağduriyetini anladım ama yöntemin yanlış bu tür firmalarda tanıdığından vazgeç sahibi bile olsa zararı cebinden karşılamak istemez onun için uygulayacağın yöntem yasal süreç olmalı öyle ağız dalaşı laf kalabalığına hiç gerek yok yasal süreç yöntem neyse onu uygulayacaksın birde sözlü yanıtlara asla itibar etmeyin yazılı alın
 
Tanıyorum kendisini çok değerli yardımsever nadir insanlardan.

Ben Ticaret Bakanlığı Tüketici Koruma Başkanlığ ile yıllardır iletişim kurmuş bir çok konuda geri bildirim yapmış , kanunları çok iyi bilen, hakkını söke söke alan, mağdur eden tarafa ağır yaptırım cezaları verdiren ( haklı olarak somut delilleri sunarak) bir tüketiciyim. Media marktan zaten hakem heyetine vereceğim benim asıl amacım ağır yaptırım uygulanmasını sağlamak o nedenle Almanya ile de iletişime geçtim.

Beni üzen kaliteli hizmet sunan firmaların bizim ülkemizde sözde yöneticiler kibirili yöneticilerle rezil hizmet sunması buna itiraz ettim her zaman. Amazon Türkiyede kötü ilk geldikleriyle alakaları yok. Sadece amazonun herşeye rağmen fiyat avantajı var tercih edilebiliyor bazen.
Dostum kuşkunuz olmasın, kalbimiz sizden yana. Bilinçli tüketici olup gücünün farkında varmak hepimizin görevi olmalı. Bu gün sizin karşınıza çıkan sorunun, çok yakın bir zamanda bizim karşımıza çıkmayacağının garantisi yok. Bilginin paylaşıldıkça çoğaldığına inananlardanım. Saygılar.
 
Bu konu tüm satış yapan firmalar için var. Ne yapıyormuşuz demek ki? Alışveriş yapmıyoruz hiçbir yerden. Her sıkıntı da firma silsem firma kalmazdı alacak.
 
Bana da outlet ürün gönderdi, mağazaya gittim, üst ürünle ücretsiz değştirdiler. Eşşek kadar Refurbished etiket vardı üstünde, laleyttan bir kutuya konmuş
 

Geri
Üst