Paneli yanan Vestel 55O9800TT televizyon için ücret iadesi mi alınmalı, değişim mi yapılmalı?

Vestel 55O9800TT 4K Ultra HD 55" 140 Ekran Uydu Alıcılı Android Smart OLED TV​

aynı ürün bendede var. android olası tek kumanda olması vede oled olması çok iyi vestel bunları bir araya getirmiş, tek kötü yanı yazılım ve işlemci, inanılmaz yavaş kanal geçişleri berbat ve arada bir takılıyor hiç hareket yok. fişten çekmeden düzelmiyor. bozulmasını ve bir an önce yenisiyle değiştirilmesini bekliyorum. garantisi devam ediyor.​

@rotti hocam sizden cevap bekliyorum bu benim için önemli
ürünü ne zaman aldınız ve panelde yanma sorunu gölgelenme sorunu oldu mu? Ben bu panel sorununun kronik olduğunu düşünüyorum sizde de varsa böyle bir sorun bu konudaki fikrim netleşecek
 
Size kim ne dedi bilmiyorum ama 40 bin veririm demekle olmuyor bu işler. 6502 sayılı Tüketicinin Hakları Koruma Hakkında Kanun. Madde 11'de Tüketicinin seçimlik hakları kısmına bakın. Misli ile iade hakkınız ayıplı malda mevcuttur. Aldığınız zamanki fiyat ile şu an muadil ürünlerin fiyatı piyasada değişirse ki değişiyor bu madde devreye girer. Kabul etmem diyorsa o zaman markanın en pahalı modeli ile değiştiemeyi teklif edin. Yazışmaları saklayın. THH bile gitmeden direkt Tüketici Mahkemesine verin. Zaten Panda panel kullanmayın diye 100 kere uyardılar. Maliyet tatlı geldi. Ödesinler bedelini.
 
Size kim ne dedi bilmiyorum ama 40 bin veririm demekle olmuyor bu işler. 6502 sayılı Tüketicinin Hakları Koruma Hakkında Kanun. Madde 11'de Tüketicinin seçimlik hakları kısmına bakın. Misli ile iade hakkınız ayıplı malda mevcuttur. Aldığınız zamanki fiyat ile şu an muadil ürünlerin fiyatı piyasada değişirse ki değişiyor bu madde devreye girer. Kabul etmem diyorsa o zaman markanın en pahalı modeli ile değiştiemeyi teklif edin. Yazışmaları saklayın. THH bile gitmeden direkt Tüketici Mahkemesine verin. Zaten Panda panel kullanmayın diye 100 kere uyardılar. Maliyet tatlı geldi. Ödesinler bedelini.
vestel yetkilisiyle yaptığım görüşmelerin ses kayıtları mevcut önce fatura bilgilerim istendi mevcut duruma göre 40bin tl ücret iadesi belirlendiğini söyledi ve ürünün stoklarında bulunmadığını belirtti bende bunları kabul etmeyeceğimi söyleyip kapattım bir saat sonra tekrar arayıp alelacele bir şekilde ürünü başka bir depoda bulduklarını söyleyip bana ürün değişimini onaylayıp onaylamadığım soruldu bende ücret iadesini tekrar sorduğumda fatura üzerinde ödediğim tutarın yani 25.999 tlnin iade edileceği bir önceki aramada söylenen 40 bin tl ücret için hesaplama hatası yapıldığı söylendi sonrasında ürün değişimini onaylama konusunda süre tanınmadı ürünün farklı bir depoya sevkinde bu üründen tekrardan yararlanamayacağım söylendi bende baskı altında bir karar vererek ürünün gönderilmesini onayladım
konu tamamiyle böyle gelişti
şimdi gelelim şuan ki duruma
ben ürün geldikten sonra tüketici hakem heyetine gitsem olanları anlatsam kanıtlarla birlikte konu hakkında baskı ve stres altında karar verilmeye zorlandığımı söylesem nasıl bir geri dönüş alırım? şuan iş işten geçmiş midir?
benim kronik bir hastalığım var strese dayalı ülseratif kolit. vestel yetkilisiyle konusurken defalarca bu hastalığımdan bahsedip sorunu çözmelerini konuyu uzatmak istemediğimi söyledim. bir avukat arkadaşa bu olanları anlattığımda ücret iadesi ve ekstra tazminat alabileceğimi belirtti bu mümkün müdür?
 

Geri
Üst