Paneli yanan Vestel 55O9800TT televizyon için ücret iadesi mi alınmalı, değişim mi yapılmalı?

Vestel 55O9800TT 4K Ultra HD 55" 140 Ekran Uydu Alıcılı Android Smart OLED TV​

aynı ürün bendede var. android olası tek kumanda olması vede oled olması çok iyi vestel bunları bir araya getirmiş, tek kötü yanı yazılım ve işlemci, inanılmaz yavaş kanal geçişleri berbat ve arada bir takılıyor hiç hareket yok. fişten çekmeden düzelmiyor. bozulmasını ve bir an önce yenisiyle değiştirilmesini bekliyorum. garantisi devam ediyor.​

@rotti hocam sizden cevap bekliyorum bu benim için önemli
ürünü ne zaman aldınız ve panelde yanma sorunu gölgelenme sorunu oldu mu? Ben bu panel sorununun kronik olduğunu düşünüyorum sizde de varsa böyle bir sorun bu konudaki fikrim netleşecek
 
Size kim ne dedi bilmiyorum ama 40 bin veririm demekle olmuyor bu işler. 6502 sayılı Tüketicinin Hakları Koruma Hakkında Kanun. Madde 11'de Tüketicinin seçimlik hakları kısmına bakın. Misli ile iade hakkınız ayıplı malda mevcuttur. Aldığınız zamanki fiyat ile şu an muadil ürünlerin fiyatı piyasada değişirse ki değişiyor bu madde devreye girer. Kabul etmem diyorsa o zaman markanın en pahalı modeli ile değiştiemeyi teklif edin. Yazışmaları saklayın. THH bile gitmeden direkt Tüketici Mahkemesine verin. Zaten Panda panel kullanmayın diye 100 kere uyardılar. Maliyet tatlı geldi. Ödesinler bedelini.
 
Size kim ne dedi bilmiyorum ama 40 bin veririm demekle olmuyor bu işler. 6502 sayılı Tüketicinin Hakları Koruma Hakkında Kanun. Madde 11'de Tüketicinin seçimlik hakları kısmına bakın. Misli ile iade hakkınız ayıplı malda mevcuttur. Aldığınız zamanki fiyat ile şu an muadil ürünlerin fiyatı piyasada değişirse ki değişiyor bu madde devreye girer. Kabul etmem diyorsa o zaman markanın en pahalı modeli ile değiştiemeyi teklif edin. Yazışmaları saklayın. THH bile gitmeden direkt Tüketici Mahkemesine verin. Zaten Panda panel kullanmayın diye 100 kere uyardılar. Maliyet tatlı geldi. Ödesinler bedelini.
vestel yetkilisiyle yaptığım görüşmelerin ses kayıtları mevcut önce fatura bilgilerim istendi mevcut duruma göre 40bin tl ücret iadesi belirlendiğini söyledi ve ürünün stoklarında bulunmadığını belirtti bende bunları kabul etmeyeceğimi söyleyip kapattım bir saat sonra tekrar arayıp alelacele bir şekilde ürünü başka bir depoda bulduklarını söyleyip bana ürün değişimini onaylayıp onaylamadığım soruldu bende ücret iadesini tekrar sorduğumda fatura üzerinde ödediğim tutarın yani 25.999 tlnin iade edileceği bir önceki aramada söylenen 40 bin tl ücret için hesaplama hatası yapıldığı söylendi sonrasında ürün değişimini onaylama konusunda süre tanınmadı ürünün farklı bir depoya sevkinde bu üründen tekrardan yararlanamayacağım söylendi bende baskı altında bir karar vererek ürünün gönderilmesini onayladım
konu tamamiyle böyle gelişti
şimdi gelelim şuan ki duruma
ben ürün geldikten sonra tüketici hakem heyetine gitsem olanları anlatsam kanıtlarla birlikte konu hakkında baskı ve stres altında karar verilmeye zorlandığımı söylesem nasıl bir geri dönüş alırım? şuan iş işten geçmiş midir?
benim kronik bir hastalığım var strese dayalı ülseratif kolit. vestel yetkilisiyle konusurken defalarca bu hastalığımdan bahsedip sorunu çözmelerini konuyu uzatmak istemediğimi söyledim. bir avukat arkadaşa bu olanları anlattığımda ücret iadesi ve ekstra tazminat alabileceğimi belirtti bu mümkün müdür?
 
@rotti hocam sizden cevap bekliyorum bu benim için önemli
ürünü ne zaman aldınız ve panelde yanma sorunu gölgelenme sorunu oldu mu? Ben bu panel sorununun kronik olduğunu düşünüyorum sizde de varsa böyle bir sorun bu konudaki fikrim netleşecek
bende panel yanması gibi bir şey yok. 2 senelik ürün ancak fazla kullanmıyorum. yani sabahtan akşama izlemiyorum. sadece akşam vakti ve hafta sonu yarım gün. benim tek sorunum arada işlemci duruyor. yada yavaşlıyor. menüler açılmıyor. kanal çok geç geliyor yada takılıp kalıyor. fişi çekmeden düzelmiyor. panelin LG olduğunu biliyorum. diğer tarafları vestel yazılım, ve 2 senedir 1 tane bile sistem güncellemesi olmadı. belki yazılımsal sorun vardır fark edilirde bir güncelleme ile düzelir diye umut ediyorum. Bu ürünü Avrupa da az gelişmiş bazı ülkelerde başka bir marka adıyla satıldığını biliyorum. Yapacak bir şey yok gittiği yere kadar. Zaten alırken fiyat olarak alabileceğim başka bu özellikte tv yoktu.
 
bende panel yanması gibi bir şey yok. 2 senelik ürün ancak fazla kullanmıyorum. yani sabahtan akşama izlemiyorum. sadece akşam vakti ve hafta sonu yarım gün. benim tek sorunum arada işlemci duruyor. yada yavaşlıyor. menüler açılmıyor. kanal çok geç geliyor yada takılıp kalıyor. fişi çekmeden düzelmiyor. panelin LG olduğunu biliyorum. diğer tarafları vestel yazılım, ve 2 senedir 1 tane bile sistem güncellemesi olmadı. belki yazılımsal sorun vardır fark edilirde bir güncelleme ile düzelir diye umut ediyorum. Bu ürünü Avrupa da az gelişmiş bazı ülkelerde başka bir marka adıyla satıldığını biliyorum. Yapacak bir şey yok gittiği yere kadar. Zaten alırken fiyat olarak alabileceğim başka bu özellikte tv yoktu.
hocam aynı şekilde bende ürünün yurtdışında satılmak için üretildiğini bu ürünlerin satılamadığını yada ihraç fazlası olup ülke içinde satıldığını düşünüyorum nedeni ise ürün ambalajında gürcüce yazılar vardı üzerine beyaz etiket çekip ürünün marka modelini yazmışlar etiketi farkedip kaldırdığımda anlamış oldum diğer neden ise cihazın içinde kurulu gelen birleşik krallık alan adı ile başlayan uygulamalar

WhatsApp Image 2025 12 12 at 192313WhatsApp Image 2025 12 12 at 192327
uk.co ile başlayanlar bbc nin uygularmaları sanırsam ve birleşik krallıkta kullanılan uygulamalar

benim kullandığım cihazda sizin bahsettiğiniz gibi yavaştı ben bu gereksiz bütün uygulamaları kaldırdım cihazda bulunan ''android tv ana sayfası'' uygulaması tvnin kullandığı launcher bunun yerine atv launcher kurup kullanın gercekten farkı göreceksiniz ayrıca cihazda tv Quick actions uygulamasını kesinlikle kullanın örnek veryorum bir uygulama açtınız üstüne bir başka uygulama daha açarsanız ilk uygulama arkaplanda çalışmaya devam ediyor ve cihazın yavaşlamasına yol açıyor tvQuickAction uygulaması ile arkaplanda çalışan uygulamaları kapat komutunu kumanda da her hangi bir tuşa atayarak bu sorunu çözebilirsiniz ben bu şekilde 2 yıldır kullanıyordum cihazın hızında hiç zorun yaşamadım bu arada güncelleme gelme ihitmali yok hocam onuda söylemiş olayım
 
vestel yetkilisiyle yaptığım görüşmelerin ses kayıtları mevcut önce fatura bilgilerim istendi mevcut duruma göre 40bin tl ücret iadesi belirlendiğini söyledi ve ürünün stoklarında bulunmadığını belirtti bende bunları kabul etmeyeceğimi söyleyip kapattım bir saat sonra tekrar arayıp alelacele bir şekilde ürünü başka bir depoda bulduklarını söyleyip bana ürün değişimini onaylayıp onaylamadığım soruldu bende ücret iadesini tekrar sorduğumda fatura üzerinde ödediğim tutarın yani 25.999 tlnin iade edileceği bir önceki aramada söylenen 40 bin tl ücret için hesaplama hatası yapıldığı söylendi sonrasında ürün değişimini onaylama konusunda süre tanınmadı ürünün farklı bir depoya sevkinde bu üründen tekrardan yararlanamayacağım söylendi bende baskı altında bir karar vererek ürünün gönderilmesini onayladım
konu tamamiyle böyle gelişti
şimdi gelelim şuan ki duruma
ben ürün geldikten sonra tüketici hakem heyetine gitsem olanları anlatsam kanıtlarla birlikte konu hakkında baskı ve stres altında karar verilmeye zorlandığımı söylesem nasıl bir geri dönüş alırım? şuan iş işten geçmiş midir?
benim kronik bir hastalığım var strese dayalı ülseratif kolit. vestel yetkilisiyle konusurken defalarca bu hastalığımdan bahsedip sorunu çözmelerini konuyu uzatmak istemediğimi söyledim. bir avukat arkadaşa bu olanları anlattığımda ücret iadesi ve ekstra tazminat alabileceğimi belirtti bu mümkün müdür?
İş işten geçmiş diye bir şey yok. Serviste ürün yoktu faydalandıramayız diye bir durum da yok. Çünkü bunlar kanunda yok. Ama siz kabul edip değişim sağladığınız için hukuken onlar görevini tamamlamış oluyor. Keşke avukatıma sorup döneceğim deseydiniz. MEvcut durumda TV'de sorun yoksa ama görüşmeler kayıt altında ise THH'ne gidersniz ama oradda baz alınan bahsettiğim sayılı kanundur. Yerine getirilmiş derler. Sonra Tüketici Mahkemesi'ne başvurabilirsiniz. Gelen yeni TV'de de aynı sorun varsa işler değişir. Konuyu tam netbilmeden bir şey diyemem. Tek diyeeğim böyle şeylerde telefonda onaylıyorum vb cümleler kelimeler kullanmadan düşünün. Hele garanti kapsamında ise ben size dönerim deyip kapatın. Oldu bittiye getirilmesine için vermeyin. Direkt merkezle temas kurmadan servisle muhatap olmayın. Merkezler başına ne geleceğini bildiği için hukuku olarak daha pozitif bakıyorlar.
 
hocam aynı şekilde bende ürünün yurtdışında satılmak için üretildiğini bu ürünlerin satılamadığını yada ihraç fazlası olup ülke içinde satıldığını düşünüyorum nedeni ise ürün ambalajında gürcüce yazılar vardı üzerine beyaz etiket çekip ürünün marka modelini yazmışlar etiketi farkedip kaldırdığımda anlamış oldum diğer neden ise cihazın içinde kurulu gelen birleşik krallık alan adı ile başlayan uygulamalar

Ekli dosyayı görüntüle 17292Ekli dosyayı görüntüle 17293
uk.co ile başlayanlar bbc nin uygularmaları sanırsam ve birleşik krallıkta kullanılan uygulamalar

benim kullandığım cihazda sizin bahsettiğiniz gibi yavaştı ben bu gereksiz bütün uygulamaları kaldırdım cihazda bulunan ''android tv ana sayfası'' uygulaması tvnin kullandığı launcher bunun yerine atv launcher kurup kullanın gercekten farkı göreceksiniz ayrıca cihazda tv Quick actions uygulamasını kesinlikle kullanın örnek veryorum bir uygulama açtınız üstüne bir başka uygulama daha açarsanız ilk uygulama arkaplanda çalışmaya devam ediyor ve cihazın yavaşlamasına yol açıyor tvQuickAction uygulaması ile arkaplanda çalışan uygulamaları kapat komutunu kumanda da her hangi bir tuşa atayarak bu sorunu çözebilirsiniz ben bu şekilde 2 yıldır kullanıyordum cihazın hızında hiç zorun yaşamadım bu arada güncelleme gelme ihitmali yok hocam onuda söylemiş olayım
BBC i Player vb o resimdeki uygulamar genel ROM'da yüklü gelir zaten. Özellikle yerli üreticilerde. Bunların çoğun yurt dışında paralı servisler. Ama o ROM'da Google nedenyile çoğunda gömülü yüklü gelir ki yurt dışı satışı olursa kullanılabilsin. Burada herhangi bir sıkıntı yok. Servisler belirli kodlarla bunları aktif edebilir. Ama aktif etesiz bile parası ödeseniz de burada kullanmanız pek mümkün olmayan servisler. Yer kaplamasın diye. Gömülü geliyor.
 

Geri
Üst