E-Ticaret Sitelerindeki Fiyat Hataları ve Tüketici Hakları

SNT 

Sinetech Yazarı ve Paylaşımcısı
Paylaşımcı
Katılım
28 Şubat 2025
Konular
195
Mesajlar
183
Tepkime puanı
172
E-ticaret platformlarında zaman zaman yaşanan fiyat hataları, tüketicilerle satıcıları sık sık karşı karşıya getiriyor. Binlerce liralık bir ürün, sistemsel bir hata veya insan kaynaklı bir yanlışlık nedeniyle birkaç liraya satışa sunulabiliyor. Tüketiciler bu fırsatı değerlendirip sipariş verse de, kısa süre sonra firmadan “siparişiniz iptal edildi” mesajı alıyor. Peki, bu durumda tüketici ne yapabilir? Satıcı o ürünü gerçekten teslim etmek zorunda mı?

Detayları okumak için tıklayınız...

Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst