- Katılım
- 28 Şubat 2025
- Konular
- 195
- Mesajlar
- 183
- Tepkime puanı
- 172
E-ticaret platformlarında zaman zaman yaşanan fiyat hataları, tüketicilerle satıcıları sık sık karşı karşıya getiriyor. Binlerce liralık bir ürün, sistemsel bir hata veya insan kaynaklı bir yanlışlık nedeniyle birkaç liraya satışa sunulabiliyor. Tüketiciler bu fırsatı değerlendirip sipariş verse de, kısa süre sonra firmadan “siparişiniz iptal edildi” mesajı alıyor. Peki, bu durumda tüketici ne yapabilir? Satıcı o ürünü gerçekten teslim etmek zorunda mı?
Detayları okumak için tıklayınız...
Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Detayları okumak için tıklayınız...
Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Moderatör tarafında düzenlendi: