neocan
Paylaşımcı
- Katılım
- 19 Mart 2025
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 1,114
- Tepkime puanı
- 1,413
- Şehir
- İstanbul
Ben defalarca servis kaydı oluşturdum, ücret muhabbeti hiç olmadı, ilginç. Sözleşme yapıyorsunuz, size şu kadar hız vericem diyor, alamıyorsunuz. Modem kendi verdikleri modem değil mi, 1 gbps destekliyordur zaten, değilse niye sözleşme yapıyor. Bence sözleşmeyi bir okuyun, ücret olayınıEvet defalarca aradım ya ücretli modem değişikliği yada ücretli teknik servis sunacaklarını söylediler açıkçası ben de bu parayı ödemek istemiyorum çünkü destekler deyip sözleşme yaptıktan sonra neden bu ücreti ödeyeyim
Edit: hız testi yaptım, 1080 mbps çıktı, yani sorun yok, 0532 5320000 nodan müşteri temsilcisi numarasını aradım, robot; hız sorunu tespit ettik, ücretli teknik destek için 1'e basın dedi

Son düzenleme: