Canlı TV programları açılmıyor.

kadirnver

Üye
Katılım
22 Mart 2025
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
1
Şehir
İstanbul
Önceden TV+ kullanıyordum bir süre sonra uygulama açılmamaya başladı telefondan giriş yapmaya çalıştığımda da "Sadece türkiyeye hizmet verebiliyoruz" tarzında bi yazı gördüm mobil veriden girince problem yok ama evin wifi üzerinden girince hem televizyonum hem de telefonum aynı şeyi diyor. Ben de bi süredir hem iptv alıyorum hem de tivibu go kullanıyorum ayrı ayrı geçen gün tekrardan bunlarda da aynısı oldu bana vpn yada proxy kullanıyorsunuz diyor bakıyorum görünürde en azından birşey var gibi durmuyor yardımcı olabilir misiniz? (internet sağlayıcısı ile mi alakalı modemle mi alakalı bilmiyorum ama yine de belirteyim sağlayıcım Atlantis net)
 
İp sorgu kullan bı hangi ulke çıkıyor kontrol et büyük ihtimalle ip adresinden yada DNS sunucusundan kaynaklı olabilir
 
Oyla 0
İp sorgu kullan bı hangi ulke çıkıyor kontrol et büyük ihtimalle ip adresinden yada DNS sunucusundan kaynaklı olabilir
baktım orda da bi problem var gibi durmuyo vpn olsa farklı ülke vs. görünürüm ama sağlayıcım, ülkem vs. hep doğru
 
Oyla 0
Eğer VPN kullanmıyorsanız;

Diğer cihazlardan da denediniz mi? Başka bir telefon veya Android cihaz ile denediğinizde de aynı uyarıyı alıyorsanız sorun router üzerine kayıtlı DNS adresi olabilir. Onu kontrol etmeniz gerekiyor.

Sadece bu cihazda böyle bir sorun varsa veya deneyecek başka bir cihaz yoksa eğer cihaza DNS tanımlı ise onu kaldırıp deneyin yoksa yine router cihazınızı kontrol edin DHCP ayarlarında DNS adresi girilmiş mi diye.

Ayrıca tarayıcı üzerinden giriş yapınca da aynı uyarıyı alıyor musunuz bir kontrol edin.
 
Oyla 0
Eğer VPN kullanmıyorsanız;

Diğer cihazlardan da denediniz mi? Başka bir telefon veya Android cihaz ile denediğinizde de aynı uyarıyı alıyorsanız sorun router üzerine kayıtlı DNS adresi olabilir. Onu kontrol etmeniz gerekiyor.

Sadece bu cihazda böyle bir sorun varsa veya deneyecek başka bir cihaz yoksa eğer cihaza DNS tanımlı ise onu kaldırıp deneyin yoksa yine router cihazınızı kontrol edin DHCP ayarlarında DNS adresi girilmiş mi diye.

Ayrıca tarayıcı üzerinden giriş yapınca da aynı uyarıyı alıyor musunuz bir kontrol edin.

Tivibu go'ya hem mobil uygulamasından hem bilgisayarımdan web sitesiyle hem de mi box uygulamasıyla denedim hepsinde sonuç aynı uygulama bana farklı ülkede göründüğümü söylüyor.

Modem ayarlarında dns ayarlarına baktığımda herşey varsayılandaydı bende en azından denemiş olmak için manuel olarak bilindik bir dns olarak google dnsini denedim hani belki olur diye ama yok olmadı o da. Acaba fabrika ayarlarına sıfırlasam sorun hallolur mu?
 
Oyla 0
Tivibu go'ya hem mobil uygulamasından hem bilgisayarımdan web sitesiyle hem de mi box uygulamasıyla denedim hepsinde sonuç aynı uygulama bana farklı ülkede göründüğümü söylüyor.

Modem ayarlarında dns ayarlarına baktığımda herşey varsayılandaydı bende en azından denemiş olmak için manuel olarak bilindik bir dns olarak google dnsini denedim hani belki olur diye ama yok olmadı o da. Acaba fabrika ayarlarına sıfırlasam sorun hallolur mu?
Bilgisayarda da aynı uyarıyı veriyorsa cihazı fabrika ayarlarına döndürmek işe yaramaz. Demek ki bağlantınızla ilgili bir sorun yaşıyorsunuz bu konuda.

Bilgisayarda veya mi box cihazda VPN olarak Türkiye seçince sorun yaşamıyorsanız eğer ISS ile müşteri hizmetlerinden bu konuda destek alın ve uyarıları ancak VPN ile Türkiye seçince aşabildiğinizi söyleyin. Türkiye'de bir internet hizmeti alırken bu sorunu yaşamak ilginç oluyor çünkü eğer DNS veya VPN kullanılmıyorsa.
 
Oyla 0
Mobil veride hiç bir sıkıntı yaşamayıp wifi ile yaşıyorsanız sıkıntı mantık olarak modemde gözüküyor. Ppoe ile bağlantı kuruyorsanız k.adi ve şifreyi alıp modeme reset atın tekrar kurulum yaparak şansınızı deneyin. Modem içi ayarlarda vpn ayarı veya proxy var ve açıksa kapatın, DNS ayarlarını servis sağlayıcının verdiği dns değilde google veya cloudflare dns kullanın.

Google: 8.8.8.8
Cloudflare: 1.1.1.1
Bu dns adresleri deneme yapın. Öncelikle söylediklerimi kontrol edip son çare reset deneyebilirsiniz. Tabi bu anlattıklarım mobil veride sorun yaşamayıp wifi ağında sorun yaşadığınızı söylediğiniz için yapmalısınız. Eğer ki mobil veride de sorun varsa cihazları kontrol etmeniz gerekiyor. Bu arada servis sağlayıcınız vodafone veya türknet falan mı ?
 
Oyla 0
Mobil veride hiç bir sıkıntı yaşamayıp wifi ile yaşıyorsanız sıkıntı mantık olarak modemde gözüküyor. Ppoe ile bağlantı kuruyorsanız k.adi ve şifreyi alıp modeme reset atın tekrar kurulum yaparak şansınızı deneyin. Modem içi ayarlarda vpn ayarı veya proxy var ve açıksa kapatın, DNS ayarlarını servis sağlayıcının verdiği dns değilde google veya cloudflare dns kullanın.

Google: 8.8.8.8
Cloudflare: 1.1.1.1
Bu dns adresleri deneme yapın. Öncelikle söylediklerimi kontrol edip son çare reset deneyebilirsiniz. Tabi bu anlattıklarım mobil veride sorun yaşamayıp wifi ağında sorun yaşadığınızı söylediğiniz için yapmalısınız. Eğer ki mobil veride de sorun varsa cihazları kontrol etmeniz gerekiyor. Bu arada servis sağlayıcınız vodafone veya türknet falan mı ?
Ben fabrika ayarlarına sıfırlamayı box cihazı için yazıldı diye düşündüm ama evet modem/router'a eğer fiber ise direkt (otomatik olarak tanınacağı için) değilse VDSL/ADSL tipi ise kullanıcı adı ve şifre kaydedilerek fabrika ayarlarına dönüş denenebilir. 🫰
 
Oyla 0
Ben fabrika ayarlarına sıfırlamayı box cihazı için yazıldı diye düşündüm ama evet modem/router'a eğer fiber ise direkt (otomatik olarak tanınacağı için) değilse VDSL/ADSL tipi ise kullanıcı adı ve şifre kaydedilerek fabrika ayarlarına dönüş denenebilir. 🫰
Abi bende ne olduğunu kestiremediğim için direkt ppoe üstünden örnek verdim kendimde o şekilde kullandığım için😅

Reset öncesi söylediğim işlemleri deneyip eğer olmazsa son çare reset atması makul.
 
Oyla 0
Tamamen konuyu bitirmek için şöyle soyleyebilirim. Sorun benle hiç alakası yokmuş. Atlantis şuan ip adreslerinde düzenleme mi ne bir şey yapıyorlarmış sorunun kısa süre içinde çözülmesini umduklarını söylediler yardımınız için teşekkürler. Bunlar sorunu çözene kadar benim türk tv kanallarını rahatça izleyebileceğim bir platform vs. var mı?
 
Oyla 0
konunun basinda belirtmissin tv+ iki yil öncesine kadar türkiye disi da kullanilabiliyordu. son 1.5 2 yil önce tv+ sadece türkiye ici kullanima acik türkiye disinda artik app store gözükmemekte apk dosyasini indirip kursaniz bile hic bir sekilde calismaz vpn bile fayda etmiyor............... ücretsiz donma yapmadan takilmadan türk kanallarini seyretmek istiyorsan world repostory den baubau zip dosyasi üzerinden calisan vavoo yu kurmani tavsiye ederim. eklenti kodi icinde calismakta
 
Son düzenleme:
Oyla 0

Geri
Üst