Netgsm

BtnGnz

Üye
Katılım
5 Ekim 2024
Konular
24
Mesajlar
116
Tepkime puanı
67
Esenlikler, yeni NETGSM hakkında ne düşünüyorsunuz, yorumlarınızı bekliyorum!
 
4 aydır internetini kullanıyorum. Çok memnunum. Telefonları da taşıyacağım
Gördüğüm kadarıyla tek tarife var, 100Mbit e kadar. Siz kaç Mbit alabiliyorsunuz? Minimum kaça düşüyor? Bilgi verebilir misiniz?
 
NetGsm Ahlaksızlıkta Sınır Tanımıyor...
Yaklaşık 15 gün önce NetGsm'i arayıp Vodafone kullandığım hattımı taşımak istediğimi, bulunduğum bölgedeki şebeke baz istasyonlarının verimliliği hakkında bilgi almak istediğimi söyledim. Bana herhangi bir sıkıntı olmadığını, sorun yaşamayacağımı söylediler. Onlara, altyapı hizmeti aldıkları Turkcell'de bazı problemler olduğunu hatırlatıp endişelerimi bildirdiğimde, hizmetlerin sorunsuz devam edeceğini ve hiçbir şekilde problem yaşamayacağımı, güvenle geçiş yapabileceğimi söylediler.

İşlemleri online olarak tamamladıktan hemen sonra bana kısa mesaj göndererek, "Ayın 13’ünde saat 11:00’de numaranız taşınacaktır." diye bilgi verdiler. Bugün ayın 23’ü... Tam 10 gündür telefonumda şebeke yok. Ne muhatap var ne de e-maillere cevap veren!

Bu kadar ahlaksız bir şirket, müşterilerini bile bile mağdur eden, bunu da kasıtlı yapan bir başka firmayla daha önce karşılaşmamıştım. Bana yaşattıkları bu mağduriyette toz zerresi kadar dahi emeği olan herkesin Allah belasını versin!
 
NetGsm Ahlaksızlıkta Sınır Tanımıyor...
Yaklaşık 15 gün önce NetGsm'i arayıp Vodafone kullandığım hattımı taşımak istediğimi, bulunduğum bölgedeki şebeke baz istasyonlarının verimliliği hakkında bilgi almak istediğimi söyledim. Bana herhangi bir sıkıntı olmadığını, sorun yaşamayacağımı söylediler. Onlara, altyapı hizmeti aldıkları Turkcell'de bazı problemler olduğunu hatırlatıp endişelerimi bildirdiğimde, hizmetlerin sorunsuz devam edeceğini ve hiçbir şekilde problem yaşamayacağımı, güvenle geçiş yapabileceğimi söylediler.

İşlemleri online olarak tamamladıktan hemen sonra bana kısa mesaj göndererek, "Ayın 13’ünde saat 11:00’de numaranız taşınacaktır." diye bilgi verdiler. Bugün ayın 23’ü... Tam 10 gündür telefonumda şebeke yok. Ne muhatap var ne de e-maillere cevap veren!

Bu kadar ahlaksız bir şirket, müşterilerini bile bile mağdur eden, bunu da kasıtlı yapan bir başka firmayla daha önce karşılaşmamıştım. Bana yaşattıkları bu mağduriyette toz zerresi kadar dahi emeği olan herkesin Allah belasını versin!
Şebeke olmamasının sebebi turkcell'in alt yapısını kullanmaları ve turkcell'in artık buna dur demesinden kaynaklı
 
Şebeke olmamasının sebebi turkcell'in alt yapısını kullanmaları ve turkcell'in artık buna dur demesinden kaynaklı

patr0n, öyle anlaşılıyor ki yazının tamamını okumamışsın. Benim derdim şebeke değil, adamların yaptığı ahlaksızlıkla... Sorun yaşayacağımı bile bile bana sorun olmayacağını söyleyerek beni mağdur etmelerine isyan ediyorum dostum. Umarım anlatabilmişimdir.​

 

patr0n, öyle anlaşılıyor ki yazının tamamını okumamışsın. Benim derdim şebeke değil, adamların yaptığı ahlaksızlıkla... Sorun yaşayacağımı bile bile bana sorun olmayacağını söyleyerek beni mağdur etmelerine isyan ediyorum dostum. Umarım anlatabilmişimdir.​

yazının tamamını okudum ve derdinizi anladım fakat buna söyleyecek bir şeyim yoktu ne deyim Allah bildiği gibi yapsın falan mı ben direkt sorunun sebebini söyledim umarın en kısa zamanda da sorununuz çözülür yaptıkları ahlaksızlık içinde şikayetvar sitesinde başlık açablirsiniz.
 
yazının tamamını okudum ve derdinizi anladım fakat buna söyleyecek bir şeyim yoktu ne deyim Allah bildiği gibi yapsın falan mı ben direkt sorunun sebebini söyledim umarın en kısa zamanda da sorununuz çözülür yaptıkları ahlaksızlık içinde şikayetvar sitesinde başlık açablirsiniz.
Şikayet var sitesi benim gibi binlerce mağdurun şikayetleriyle dolu. Ayriyetten memlekette hakkını arayabileceği bir merci mi kaldı ki şikayet edelim. Turkcell BTKk'nın kararını iplemiyor, uygulamıyor. Kimi kime şikayet edicez? Hepsi aynı sistemin soyguncuları dostum.
 
Şikayet var sitesi benim gibi binlerce mağdurun şikayetleriyle dolu. Ayriyetten memlekette hakkını arayabileceği bir merci mi kaldı ki şikayet edelim. Turkcell BTKk'nın kararını iplemiyor, uygulamıyor. Kimi kime şikayet edicez? Hepsi aynı sistemin soyguncuları dostum.
Çok üzücü durum...
 
sabitintoim.netgsm.com.tr/yenibasvuru?refno=NTG5OE5RJS
ARKADAŞLAR...! Bi 3 aydır ev işyeri mobil hepsini NETgsm e aktardım hiçbir sorun yaşamadım...Yukarıda linkten Ev işyeri Abonesi OLursanız Siz ve Biz 60 tl indirim alıyoruz....İlginize şimdiden teşekkürler...
 
3 tane hattım için Netgsm sim kart aldım.Bir tanesini netgsm e geçirdim.2 tane hattımın taahhüdü dolmadığından beklettim.Bu arada Net internetede geçtim.Hiç sorun yok gayet memnunum.Kendi gsm hattmı Turkcell in yaptırımından ötürü henüz Netgsm e geçiremedim.Vodafona zorunlu bir geçiş yatım,3 ncü hattın zamanı var daha.Kesinlikle ilk fısatta Netgsm li olacak hatlarım.
 

Geri
Üst