İndirim🔥 Vodafone 10 GB + 1000 DK aylık 158 TL / 20 GB 1000 DK aylık 208 TL 3 AY 30+25 GB DEVAM

melo1903

Üye
Katılım
6 Ekim 2024
Konular
14
Mesajlar
92
Tepkime puanı
134
Selam arkadaşlar Vodafone bir kampanya yapmış yalnızca Nisan ayı içerisinde geçerli operatör değişikliği, numara taşıma ya da yeni hat alımlarında. (Kampanya Bahar kampanyası olarak Nisan ayında geçerli olacak şekilde çıkmıştı fakat halen devam etmektedir , her an sonlanabilir )

10 GB
1000 DK
250 SMS

158 TL. 12 ay sabit fiyat.
-----------------------------------
20 GB
1000 DK
250 SMS

208 TL ,12 ay sabit fiyat.
------------------------------------
Linkten hat değişikliği sağlarsanız 3 ay boyunca 30 GB hediye ediyor.

Geçiş yaparken "E-devlet üzerinden aktivasyonu" seçerseniz ek 25 GB daha hediye internet kazanırsınız + çok hızlı bir şekilde işlemleriniz tamamlanır.


Faturası çok olan, tarifesi bitmek üzere olan ve yenileme bedeli yüksek çıkan arkadaşlar varsa değerlendire bilir.

Refli linkten üye olursanız bende fatura indirimi kazanırım win to win 🤗

: ( )

: vodafone.com.tr

1747027678239
 
Son düzenleme:
Bu taahhüt cayma ceza falan nasıl öğreneceğiz illa aramak mı lazım? Telekom taahhütüm 9 mayıs'ta bitiyor mesela kalan gün 21 gösteriyor uygulama. Şimdi geçiş yapsam başka operatöre ne kadar ödeyeceğim belli değil.
 
Bu taahhüt cayma ceza falan nasıl öğreneceğiz illa aramak mı lazım? Telekom taahhütüm 9 mayıs'ta bitiyor mesela kalan gün 21 gösteriyor uygulama. Şimdi geçiş yapsam başka operatöre ne kadar ödeyeceğim belli değil.
benim bildigim son 1 ay içinde geçişlerde cayma bedeli ödemezsiniz diye biliyorum
 
Biri yaptı ise hepsi yapacaktır... Anlaşmıştı bunlar kendi aralarında...
 
Bu taahhüt cayma ceza falan nasıl öğreneceğiz illa aramak mı lazım? Telekom taahhütüm 9 mayıs'ta bitiyor mesela kalan gün 21 gösteriyor uygulama. Şimdi geçiş yapsam başka operatöre ne kadar ödeyeceğim belli değil.
Bende yanlış yönlendirmek istemem ama bildiğim kadarıyla 21 günlük (sizin okadar kaldığı için)cayma ödetiyorlar diye biliyorum. Telekom bana öyle yapmıştı.
 
Bende yanlış yönlendirmek istemem ama bildiğim kadarıyla 21 günlük (sizin okadar kaldığı için)cayma ödetiyorlar diye biliyorum. Telekom bana öyle yapmıştı.
Son gelen faturamda tarihler böyle. Yani sonraki fatura kesim tarihi ile taahhüt bitiş tarihi aynı. Son bir fatura daha indirimli mi gelecek yoksa indirimsiz mi gelecek acaba?
Son Ödeme Tarihi: 02/05/2025
Fatura Tarihi ve Saati : 09/04/2025 23:59
Fatura Dönemi : 10/03/2025 - 09/04/2025
Bir Sonraki Fatura Tarihi : 09/05/2025
Bir Sonraki Son Ödeme Tarihi : 02/06/2025
Taahhüt Bitiş: 09.05.2025
10.05.2025 tarihinde sonlanacak Populer 15GB TC Taahhütünüzün 11. fatura döneminde bulunmaktasınız.
 
Son gelen faturamda tarihler böyle. Yani sonraki fatura kesim tarihi ile taahhüt bitiş tarihi aynı. Son bir fatura daha indirimli mi gelecek yoksa indirimsiz mi gelecek acaba?
Son Ödeme Tarihi: 02/05/2025
Fatura Tarihi ve Saati : 09/04/2025 23:59
Fatura Dönemi : 10/03/2025 - 09/04/2025
Bir Sonraki Fatura Tarihi : 09/05/2025
Bir Sonraki Son Ödeme Tarihi : 02/06/2025
Taahhüt Bitiş: 09.05.2025
10.05.2025 tarihinde sonlanacak Populer 15GB TC Taahhütünüzün 11. fatura döneminde bulunmaktasınız.
Ayın 9unda taahhütünüz bitiyor bugün caydığınızda 9una kadar kalan süreyi ödetirler diye tahmin ediyorum. Ayın 9undan sonra zaten taahhütsüz tarifeden faturalandırılacaksınız. Madem kampanya Nisan sonuna kadar geçerli bence Nisan ayının bitimine 1 2 gün kalana kadar bekleyin en azından 21 gün değilde 10 günlük cayma bedeli ödersiniz. Tabi yinede operatörünüze danışmakta fayda var
 
Biri yaptı ise hepsi yapacaktır... Anlaşmıştı bunlar kendi aralarında...
Öyle, benim Vodafone taahütüm bitince 20 gb için 400 küsür istediler, 180 den 400 e. Turkcell e geçtim, 256 ödüyorum. Şu rakamı o zaman verseler geçmezdim. Kaç kere aradılar niye geçiyorsunuz diye. Böyle enflasyon hesabı mı olur, yılda %100 den fazla zam. Tabi Bakanlık, onlar özel firma, karışmayız deyince, iyice abarttılar. Sanırım toplu kaçış oldu Vodafonda, üç dört fatura ödeyenler var benim gibi.
Ekonomik tarife istiyorsanız 1gb tarifemiz var deyince direkt kapattım telefonu
 
Merhaba ,

Ben turkcell kullanıyordum bana ve 45 gün kalmıştı tarifemin bitmesine , bana bir fatura tutarı kadar cezai işlem çıkacağını son ayı beklersem cezai işlem uygulanmyacağını söyle müşteri hizmetleri.

isterseniz müşteri hizmetlerinden öğrenebilir siniz hem o sırada bizi neden bırakıyorsunuz vs gibi soru sorabilirler ve uygun teklif yöneltebilirler.
 
Adıma kayıtlı 53------50 numaraya ait Vodafone sözleşmesı 3. ay sonu itibariyle sonlandı.
Son bir ay içinde Vodafone kurumsal numaraları tarafından aranarak tarife yenileme teklifi yapıldı.
Yapılan teklifler, mevcut tarifemizin fiyatının yüzde yetmiş beş arttırılarak 385,00 TL olarak yenilenmesi yönündeydi
Üstelik 20 gb olan internet kotamızın önce 15 ardından 13Gigabayt ta düşürülerek yenileme teklifinin yapılması çok üzücüydü.
Vodafone web sayfasını incelediğimizde numara taşıma yöntemiyle gelecek olan abonelere 20 GB internet kotalı tekliflerin çok daha ucuza verildiğini görünce üzüldük.
Yapılan kötü uygulama ve haksızlık nedeniyle gerekirse, aynı fiyatla farklı bir operatöre geçme kararı aldık.
Bir kaç gün sonra farklı bir operatöre daha iyi şartlarda ve daha ekonomik bir sözleşme ile geçtik.
Zamanı geldiğinde Vodafone sözleşmeli olan eşim adına kayıtlı 50------50 nolu hattımızıda, 001------1 sözleşme nolu internet hattımızıda aynı şekilde farklı bir operatöre taşıma kararı aldık.
Mevcut müşterilerine adil davranmayan işletmelerin, müşterilerinden kendilerine sadakat beklemesi kadar ahmakça bir şey yoktur.
Saygılar.
 
Son düzenleme:
Adıma kayıtlı 53------50 numaraya ait Vodafone sözleşmesı 3. ay sonu itibariyle sonlandı.
Son bir ay içinde Vodafone kurumsal numaraları tarafından aranarak tarife yenileme teklifi yapıldı.
Yapılan teklifler, mevcut tarifemizin fiyatının yüzde yetmiş beş arttırılarak 385,00 TL olarak yenilenmesi yönündeydi
Üstelik 20 gb olan internet kotamızın önce 15 ardından 13Gigabayt ta düşürülerek yenileme teklifinin yapılması çok üzücüydü.
Vodafone web sayfasını incelediğimizde numara taşıma yöntemiyle gelecek olan abonelere 20 GB internet kotalı tekliflerin çok daha ucuza verildiğini görünce üzüldük.
Yapılan kötü uygulama ve haksızlık nedeniyle gerekirse, aynı fiyatla farklı bir operatöre geçme kararı aldık.
Bir kaç gün sonra farklı bir operatöre daha iyi şartlarda ve daha ekonomik bir sözleşme ile geçtik.
Zamanı geldiğinde Vodafone sözleşmeli olan eşim adına kayıtlı 50------50 nolu hattımızıda, 001------1 sözleşme nolu internet hattımızıda aynı şekilde farklı bir operatöre taşıma kararı aldık.
Mevcut müşterilerine adil davranmayan işletmelerin, müşterilerinden kendilerine sadakat beklemesi kadar ahmakça bir şey yoktur.
Saygılar.
Hocam maalesef hepsinde aynı politika var.
Mevcuttaki kullanıcılarını kimse düşünmüyor .

Bende Turkcell kullanıcısı olarak Vodafone geçerek fiyat indirimi sağlayabildim .
 
Bu taahhüt cayma ceza falan nasıl öğreneceğiz illa aramak mı lazım? Telekom taahhütüm 9 mayıs'ta bitiyor mesela kalan gün 21 gösteriyor uygulama. Şimdi geçiş yapsam başka operatöre ne kadar ödeyeceğim belli değil.
Bir Türk Telekom bayisine gidersen anında kaç para cayma bedeli ödeyeceğini söylerler.
 
Hocam maalesef hepsinde aynı politika var.
Mevcuttaki kullanıcılarını kimse düşünmüyor .

Bende Turkcell kullanıcısı olarak Vodafone geçerek fiyat indirimi sağlayabildim .
Dostum,acı ama gerçeği dile getirmişsiniz. Tüketici yolunacak kaz yada kümesteki tavuk olarak görüldüğü sürece sonuç değişmeyecek.Değişen sadece operatörün adı olacak. Bu da vatandaş için kaçınılmaz tercih. Vatandaşın haklarını koruması gereken yetkililer ne yazıkki var olan düzenin parçası olunca yaşanan sonuç bu şekilde oluyor. Dahası vatandaşı bilinçlendirip örgütleyecek tüketici dernekleri nerede ve ne yapar merak ederim. En azından benim ulaşabileceğim ve danışabileceğim, belki ilerleyen süreçlerde parçası olabileceğim bir oluşum görmüyorum. Onları görmemek benim yanlışımsa lütfen bilgi sahibi olan bir dostumuz ön ayak olsun bilinçli ve hakını arayabilen bir vatandaşlar haline gelebilmemiz için bizi uyarsın. Yol göstersin. Tüketici olarak elimizde tek yaptırım gücü vardı onu kullandık. Bu dönem Vodafone den Türktelekom'a geçtik, bir sonraki dönem belkide Turkcell müşterisi oluruz. Saygılar.
 
Ben de bu ahlaksızlar yüzünden geçen Aralık ayında 20 senelik Vodafone 'den Türkcell'e geçmek zorunda kaldım.
Hocam maalesef hepsinde aynı politika var.
Mevcuttaki kullanıcılarını kimse düşünmüyor .

Bende Turkcell kullanıcısı olarak Vodafone geçerek fiyat indirimi sağlayabildim .
 
Mevcutta kullandığınız operatörler indirim sağlamıyorsa hat taşıyarak fatura düşürme en etkili yöntem .

ama bulunduğunuz bölgede sıkıntısız bir şekilde çekiyor olması lazım .

o yüzden operatörler bu kafayla giderse müşterilerde bir yolunu bulur ama hak olan adalet bu mudur bence değil .

Tekelleşmiş piyasada alternatifi az olan kurumların aslında fiyatlarda kartelleşmelerinin önüne geçilmesi için sürekli denetim yapılması gerekiyor . tüketicilerin korunması adına bu çok önemli birşey ama derdimizi kime anlatacağız .
sınırsız internet paketi kullanmamız gerekirken 5-10-15-20 gb ları fahiş fiyatlarla dayatılması veya buna göz yumulması kabul edilebilir bir şey değil .
 
Bir Türk Telekom bayisine gidersen anında kaç para cayma bedeli ödeyeceğini söylerler.
9333 'ü arayınca taahhüt kısmını tuşlayınca sms olarak bütün tahhüt ve cayma bedellerini gönderiyormuş. Bugün aradım ve smsler geldi telefona.
 

Konuyu görüntüleyenler

Geri
Üst