Şikayet Açma Kuralları ve Şablonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Akyol 

Geliştirici
Admin
Katılım
29 Eylül 2024
Konular
224
Mesajlar
699
Tepkime puanı
1,953
Şehir
Sinop
Şikayet konusu açmadan önce aşağıdaki kuralları okuyunuz.

  • Sinetech Forum üyeleri ile yaşadığınız problemler, multi üyelik konuları ile alakalı şikayet konusu açabilirsiniz.
  • Forum üyeleriyle alakalı olmayan şikayetlerinizi "Forum Dışı Şikayetler" kategorisine açınız.
  • Forum düzeni, teması ve kullanımıyla alakalı hata, sorun, problem gibi konularınızı "Forum Hakkında" kategorisine açınız.
  • Şikayet konuları kesinlikle "hakaret ve argo" içermemelidir.
  • Küfür, argo, tehditkar mesajlar için mesajın sol altında bulunan "Rapor" butonunu kullanabilirsiniz.
  • Aile üyelerine, vatana, millete, dini değerlere edilen küfürlere ve hakaretlere kesinlikle izin verilmeyecektir.
  • Şikayet konuları kısaca özetlenmeli, gereksiz uzatılmamalı ve karşılıklı polemiğe girilmemelidir.
  • D0landırıcı, ş-erefsiz, tokatçı ya da benzeri ifadelerin forum içinde kullanılması yasaktır.
  • Şikayetlerde kanıt sunmanız gerekmektedir.
  • Sinetech Forum yasama, yürütme ve yargı organı değildir. Bu yüzden adli konulara girecek şikayetlerinizi savcılığa ya da karakola bildirebilirsiniz.
  • Şikayetçi olacağınız kişinin kimlik bilgileri, adresi, telefon numarası vb. kişisel haklarını hiçe sayacak hiçbir önemli kişisel bilgisi paylaşılamaz.

ÖRNEK ŞABLON

* Şikayetçi olduğum üye:
Üyeyi @ işareti ile etiketleyiniz. (Örn: @Akyol )
* Şikayetçi olma nedenim: Neden şikayetçi olduğunuzu kısa bir cümle ile açıklayınız
* İlgili konu URL: Şikayete sebep olacak konu linkini ekleyiniz.
* Açıklama ve kanıtlarım: Şikayet sebebi ile alakalı açıklamalarınızı ve kanıtlarınızı ekleyiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Geri
Üst