BabaPro
Paylaşımcı
- Katılım
- 21 Ağustos 2025
- Konular
- 75
- Mesajlar
- 391
- Tepkime puanı
- 388
- Yaş
- 22
- Şehir
- İstanbul

Türkiye’de Algida’ya yönelik boykot çağrıları artıyor. İsrail’in Gazze politikalarına destek verdiği iddiaları, tüketicilerin alışkanlıklarını değiştirdi ve satışlarda düşüşe yol açtı.

Habere göre şirket, kaybı telafi etmek için “Maraş Dövme Dondurma” ve “Meşhur Dövme Dondurma” gibi isimlerle ürün sunuyor. Logonun geri planda tutulduğu, markanın görünürlüğünün azaltıldığı belirtiliyor.

Algida’nın, Maraş Dövme markasını yaygınlaştırmak için dondurma tezgâhlarında kendi logosuna yer vermediği ifade ediliyor. Böylece ürünün hangi şirkete ait olduğu daha az fark ediliyor.

Sosyal medyada kullanıcılar, Maraş Dövme etiketli ürünlerin aslında Algida’ya ait olduğunu iddia ediyor. “Boykot işe yarıyor, şirket yeni bir taktik geliştirdi” yorumları sıkça paylaşılıyor.