Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben fabrika ayarlarına sıfırlamayı box cihazı için yazıldı diye düşündüm ama evet modem/router'a eğer fiber ise direkt (otomatik olarak tanınacağı için) değilse VDSL/ADSL tipi ise kullanıcı adı ve şifre kaydedilerek fabrika ayarlarına dönüş denenebilir. 🫰
Bilgisayarda da aynı uyarıyı veriyorsa cihazı fabrika ayarlarına döndürmek işe yaramaz. Demek ki bağlantınızla ilgili bir sorun yaşıyorsunuz bu konuda.
Bilgisayarda veya mi box cihazda VPN olarak Türkiye seçince sorun yaşamıyorsanız eğer ISS ile müşteri hizmetlerinden bu konuda destek alın ve...
Eğer VPN kullanmıyorsanız;
Diğer cihazlardan da denediniz mi? Başka bir telefon veya Android cihaz ile denediğinizde de aynı uyarıyı alıyorsanız sorun router üzerine kayıtlı DNS adresi olabilir. Onu kontrol etmeniz gerekiyor.
Sadece bu cihazda böyle bir sorun varsa veya deneyecek başka bir...